Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK hledá zaměstnance na pozici

Administrativní pracovník/pracovnice
Všeobecní administrativní pracovníci



Místo výkonu práce Poběžovice Nástup dle dohody Náplň práce spočívá ve vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek po celém světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávky cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). dále vítání a ohlašování návštěv a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, práce na PC - MS Excel, Word, Outlook, zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování. Znalost anglického jazyka a účetního programu POHODA velkou výhodou. Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo). Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české frimě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohonocením s možností každoročního růstu. Práce na jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, prémie za aktivitu První kontakt emailem nebo telefonicky v době 7.30 - 16.00

Pracoviště a kontakty

Firma: Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK, IČ: 13199706, http://www.goldfren.cz
Místo výkonu práce: Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK - provozovna, Poběžovice u Holic 29, 534 01 Holice v Čechách
Komu se hlásit: Bc. Iva Pospíšilová, tel: +420 466 682 065, e-mail: ucetni@goldfren.cz

Vlastnosti volného místa

Směnnost: Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání: ÚSV
Doba zaměstnání: od 2019-04-01
Mzdové rozpětí: od 24000 do 26000 Kč/měsíc

Požadované dovednosti

Práce s PC - jiné


Zobrazit na stránce úřadu práce







Další zajímavé nabídky práce