Kollárovo s.r.o. hledá zaměstnance na pozici

Asistent/ka pro realitní kancelář
Odborní asistenti v administrativě



Pracoviště: Kollárovo nám. č.p. 631/2, Olomouc. ŘP výhodou, obsluha klientské linky, vedení databáze klientů, zadávání inzerce, práce s interním systémem, obvolání nových nabídek, komunikace s klienty, makléři, znalci, advokáty RK, bankami a dalšími úřady, práce s PC, MS Office, tiskárnou, znalost práce se sociálními sítěmi, příjem a podávání pošty, vedení pokladní knihy, správa pokladny, vklad smluv do KN, příprava DAP. Min. středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, příjemné vystupování, znalost práce na PC - MS Office, práce s internetem, obsluha tiskárny. Vhodné i pro absolventy. Zaměstnanecké výhody: občerstvení na pracovišti, možnost stravenek. Pracovní doba: PO - ČT 8:00 - 12:00 hod./13:00 - 17:00 hod., PÁ 8:00 - 12:00 hod./13:00 - 16:00 hod. Pracovní poměr na dobu určitou. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

Pracoviště a kontakty

Firma: Kollárovo s.r.o., IČ: 02212897,
Místo výkonu práce: Kollárovo nám. 631/2, 779 00 Olomouc 9
Komu se hlásit: Jiří Kozák, tel: +420 702 000 016, e-mail: info@rkgoldstar.cz

Vlastnosti volného místa

Směnnost: Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Doba zaměstnání: od 2019-04-15
Mzdové rozpětí: od 16280 Kč/měsíc

Požadované dovednosti

Práce s PC


Zobrazit na stránce úřadu práce







Další zajímavé nabídky práce