MEVA a.s. hledá zaměstnance na pozici

vedoucí nákupu
Obchodní zástupci



náplň práce

  • plánování nákupních aktivit v poptávkovém řízení tuzemsko a dovoz
  • organizovat vykládku a zajišťovat evidenci skladů
  • vést celou administrativu činnosti zásobování včetně likvidace faktur
  • provádět inventarizaci a případnou reklamaci materiálu
  • udržovat materiálové zásoby na úrovni plánu
  • Požadujeme

  • vzdělání SŠ/VŠ technického či ekon. směru, znalost AJ
  • organizační a komunikační dovednosti
  • schopnost vést tým zaměstnanců
  • zkušenosti s nákupem technických produktů
  • řidičský průkaz sk. B
  • Nabízíme

    práci ve stabilní firmě s dlouholetou tradicí, motivující mzdové ohodnocení, čtvrtletní prémie, hrazené stravování, 1 týden dovolené navíc, příspěvek na životní pojištění, odměny za plnou docházku, odměny při životních a pracovních výročích, poskytujeme bezúročné půjčky pro zaměstnance, příspěvek na péči o pracovní oděv, ubytování ve firemní ubytovně. Po zapracování možnost úpravy pracovní smlouvy na dobu neurčitou, další možnost karierního růstu. Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem. Do 31.1.2019 budou uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru.

    Pracoviště a kontakty

    Firma: MEVA a.s., IČ: 46708766, http://www.meva.cz
    Místo výkonu práce: Na Urbance 632, 413 01 Roudnice nad Labem
    Komu se hlásit: Ing. Marcela Hadravová, personalista, tel: +420 416 823 282, e-mail: hadravova.marcela@meva.eu

    Vlastnosti volného místa

    Směnnost: Jednosměnný provoz
    Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
    Minimální stupeň vzdělání: ÚSV
    Doba zaměstnání: od 2019-01-09 do 2020-02-28
    Mzdové rozpětí: od 25000 do 30000 Kč/měsíc


    Zobrazit na stránce úřadu práce







    Další zajímavé nabídky práce