Cembrit a.s. hledá zaměstnance na pozici

Specialista IT podpory
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií



Hlavní činnosti

  • poskytuje help desk podporu a asistenci uživatelům společnosti Cembrit po celé Evropě;
  • zpracovává telefonické žádosti na řešení závažných problémů v oblasti IT;
  • překládá popisy problémů z češtiny do angličtiny pro účely eskalace;
  • vypracovává návody pro uživatele, kolegy v IT na úrovni Cembrit Group a oddělení IT podpory;
  • Ideální kandidát bude mít

  • dobré komunikační dovednosti;
  • obecné zkušennosti s IT;
  • zkušenosti na podobné pozici;
  • příslušné vzdělání - SŠ nebo bakalářský stupeň;
  • znalosti MS Office, Active Directory, Remote Desktop Services 2012R2, Exchange jsou velkou výhodou;
  • znalosti angličtiny - min. úroveň B2 (globálního referenčního rámce pro jazyky);
  • dovednosti v oblasti řešení problémů
  • Zaměstnanecké výhody: dovolená 5 týdnů, příspěvek na soukromé životní připojištění, cafeterie, příspěvky na závodní stravu/stravenky, příspěvky na rekreace, masáže, sportovní aktivity, zvýhodněné mobilní tarify, odměny při pracovních a životních jubileích aj. Pracovní doba: 7:00-15:00 hod. Kontakt: telefonicky, e-mailem. Životopisy zasílejte v českém i anglickém jazyce.

    Pracoviště a kontakty

    Firma: Cembrit a.s., IČ: 18600247,
    Místo výkonu práce: Cembrit a.s. - prac., Příčná 855/26, 787 01 Šumperk 1
    Komu se hlásit: Michaela Smrčková, tel: +420 583 318 364, e-mail: Michaela.Smrckova@cembrit.cz

    Vlastnosti volného místa

    Směnnost: Jednosměnný provoz
    Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
    Minimální stupeň vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
    Doba zaměstnání: od 2019-02-01 do 2020-01-31
    Mzdové rozpětí: od 25000 Kč/měsíc

    Požadované dovednosti

    Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)


    Zobrazit na stránce úřadu práce







    Další zajímavé nabídky práce