Město Cheb hledá zaměstnance na pozici

Úředník/úřednice registru vozidel a řidičů
Ostatní úředníci jinde neuvedení



Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů. Druh práce: úředník/úřednice registru vozidel a řidičů Platová třída: 8 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 14. ledna 2019 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.

  • státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka.
  • Minimální požadavky úřadu

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • rámcová znalost zákona č. 56/2001Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v platném znění
  • rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, v platném znění
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC
  • do 6 měsíců po nástupu do funkce povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, pokud tuto zkoušku uchazeč již neabsolvoval.
  • Výhodou

  • praxe ve státní správě na úseku registru vozidel a řidičů
  • řidičské oprávnění skup. B
  • osvědčení o odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech
  • v oblasti provozu silničních vozidel nebo při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech.

    Nabízíme

  • odborné vedení v adaptačním procesu
  • pět týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.
  • Výčet dokladů, které je nutné předložit

  • vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Lhůta pro podání přihlášek: do 4. ledna 2019 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Bližší informace o pracovním místě: Ing. Vratislav Kovařík, tel. č. 354 440 281, e-mail: kovarikv@cheb.cz Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Termín výběrového řízení: 9. ledna 2019 (místo a čas bude upřesněn telefonicky). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

    Pracoviště a kontakty

    Firma: Město Cheb, IČ: 00253979,
    Místo výkonu práce: Město Cheb -007, správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb, Cheb, 350 02 Cheb 2
    Komu se hlásit: Ing. Vratislav Kovařík, tel: +420 354 440 281, e-mail: kovarikv@cheb.cz

    Vlastnosti volného místa

    Směnnost: Jednosměnný provoz
    Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
    Minimální stupeň vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
    Doba zaměstnání: od 2019-01-14
    Mzdové rozpětí: od 16800 do 25330 Kč/měsíc

    Požadované dovednosti

    Práce s PC


    Zobrazit na stránce úřadu práce







    Další zajímavé nabídky práce