OKAY s.r.o. hledá zaměstnance na pozici

Administrativní pracovnice / pokladní
Pokladníci v prodejnách



Okay je nejúspěšnější společností na trhu s elektrospotřebiči a stylovým nábytkem. Může se pochlubit pozicí stabilní české firmy s téměř čtvrt století dlouhou historií. Svých úspěchů by nedosáhla bez týmu šikovných pracovníků na svých prodejnách, mezi které se nyní můžete zařadit i vy. Aktuálně hledáme Administrativní pracovnici/pokladní

Náplň práce

* markování zboží na pokladně * sjednávání splátkových smluv * administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny) * doplňkový prodej

Požadujeme

* SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv * znalost práce na PC * komunikační schopnosti a příjemné vystupování * orientaci na zákazníka * zodpovědnost * trestní bezúhonnost

Nabízíme

* zázemí silné české společnosti * propracovaný systém zaškolení * možnost osobního a profesního růstu * možnost nástupu IHNED V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici, zašlete nám svůj životopis na email: okay_007@okaycz.eu

Pracoviště a kontakty

Firma: OKAY s.r.o., IČ: 60719257, http://www.okay.cz
Místo výkonu práce: OKAY s.r.o. - Pardubice, Poděbradská 335, Trnová, 530 09 Pardubice 9
Komu se hlásit: David Kozák, Manažer prodejny, tel: +420 737 050 055, e-mail: okay_007@okaycz.eu

Vlastnosti volného místa

Směnnost: Turnusové služby
Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Doba zaměstnání: od 2018-11-07
Mzdové rozpětí: od 23000 Kč/měsíc


Zobrazit na stránce úřadu práce







Další zajímavé nabídky práce