Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s. hledá zaměstnance na pozici

Osobní asistent/ka - pracovník/ce v sociálních službách
Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti ambulantních a terénních služeb a domácí péče



Místo výkonu práce: Cheb. Jedná se o dohodu o provedení práce - cca 10 hod/měsíc. Hledáme zodpovědného a příjemného člověka, který chce pomáhat lidem a dělat práci, která má smysl. Vaší rolí bude pomáhat lidem se zdravotním/mentálním postižením žít běžný život.

Vaše předpoklady

  • chcete pomáhat lidem?
  • jste spolehlivá/ý - dorazíte včas na domluvenou schůzku?
  • chcete se učit nové efektivní metody a stále se zdokonalovat?
  • vyhovuje Vám flexibilní pracovní doba, zejména v odpoledních hodinách a o víkendu?
  • máte počítač i email, umíte je používat a pracovat s MS Office?
  • máte min. SŠ vzdělání?
  • Ze všeho nejdůležitější je však Váš přístup k lidem a práci celkově.

    Vaší výhodou je

  • vzdělání nebo zkušenosti v oboru, případně kurz asistenta/ky v sociálních službách
  • sami hledáte způsoby jak věci zlepšovat
  • máte smysl pro humor.
  • Kontakt pro zájemce: e-mailem.

    Pracoviště a kontakty

    Firma: Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s., IČ: 61383783,
    Místo výkonu práce: Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s. -001, Cheb, 350 02 Cheb 2
    Komu se hlásit: Šárka Paříková, tel: , e-mail: sarka.parikova@rytmus.org

    Vlastnosti volného místa

    Směnnost: Pružná pracovní doba
    Pracovněprávní vztah: Dohoda o provedení práce
    Minimální stupeň vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
    Doba zaměstnání: od 2018-11-29
    Mzdové rozpětí: od 135 Kč/měsíc

    Požadované dovednosti

    Práce s PC


    Zobrazit na stránce úřadu práce







    Další zajímavé nabídky práce